O nas
Zakres usług badawczych
Projekty informatyczne
Kto nam zaufał
Kontakt
Zakres usług badawczych
  • Badania opinii publicznej - postawy i preferencje dotyczące zjawisk społecznych, gospodarczych i politycznych, wizerunek instytucji - ugrupowania.


  • Postawy i preferencje konsumentów - znajomość i używalność produktów oraz usług, próg akceptacji ceny, częstotliwość i motywy zakupu, zawartość koszyka konsumenckiego.


  • Badania rynkowe i segmentacyjne - struktura i głębokość rynku, analiza konkurencji.


  • Badania lokalizacyjne - pomiar i klasyfikacja atrakcyjności lokalizacyjnej punktów miejskich.


  • Store-check - spis zawartości półek sklepowych, analiza cen, form ekspozycji produktu.


  • Testy produktów i usług - ocena, wizerunek, motywacja do zakupu. Techniki: Blind Tests, Concept Tests.


  • Testy opakowań - techniki projekcyjne, mapy percepcyjne.


  • Badania reklamy i promocji - ocena materiałów promocyjnych, znajomość i skuteczność akcji promocyjnych, wpływ akcji promocyjnych na wizerunek - sprzedaż produktu lub usługi, pre-testing, post-testing, mapy percepcyjne.


  • Badania mediów - zasięg, wizerunek, preferencje i profile audytorium, ocena profilu programowego.


  • Badania Internetu - indywidualni i biznesowi użytkownicy Internetu - postawy, preferencje. Badania usług internetowych.



Wyślij do nas zapytanie
[nie zapomnij podać adresu zwrotnego]